hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Csak idő kérdése volt, hogy az ázsiai országokban népszerű trend, az élőben közvetített vásárlós események megjelenjenek a világ más területén is. Illetve újra feltűnjenek, hiszen a tévéshop műfaja elég régi, de manapság sikeresnek egyáltalán nem nevezhető. 

A Live Shopping Fridays ezzel szemben a Facebookon egy olyan esemény lesz, ahol a kiválasztott márkák termékeit fogja egy műsorvezető prezentálni, élőben lehet majd kérdezni tőle, és ott helyben meg is lehet rendelni a terméket. A facebook szerint ez a fogyasztóknak azért jó, mert láthatják az újdonságokat, tanácsokat kérhetnek azzal kapcsolatban és feltehetik a kérdéseiket, a márkáknak pedig azért izgalmas lehetőség, mert kapcsolatot építhetnek ki a fogyasztókkal, szórakoztatnak és megválaszolhatják a fogyasztók kérdéseit. 

Az első márkák között van a Clinique, az Abercombie & Fitch és a Sephora. 

Forrás: Social Media Today