Annak érdekében indult el a „Pinterest Web Analytics”, hogy segítsen a márkáknak és forgalmazóknak követni, mit csinálnak a felhasználók a tartalmaikkal – írja a venturebeat.com.

Egyszerű és biztos módja ez annak, hogy végre a Pinterest is kihasználja hatalmas látogatói forgalmát a bevételszerzés reményében. Ugyanis kiderült, hogy a Pinterest követők 15-ször többet költenek, mint a Facebook rajongók.

Az új analitika csomag megmondja, mit repineltek a weboldaladról, hányan látják ezeket a tartalmakat és ami kulcsfontosságú, hogy ezek a pinek hány látogatást generáltak. Ezen kívül mutat majd egy vizuális szelekciót a legtöbbször pinelt, rákattintott és legutóbbi pinekből is, hogy egyértelmű legyen, mi a népszerű.

2013031202

Korábban, ha a márkák a Pinterest kampányaikról akartak információt gyűjteni, egyéb analitika-szolgáltató eszközöket kellett használniuk, ezzel a lépéssel most kielégítik a forgalmazók igényeit.

Ha szeretnéd elérni az új analitika lehetőséget, szükséged lesz egy hitelesített Pinterest weboldalra, majd hozzáféréshez a Pinterest megújult kinézetéhez.