A PlayStation 4 nem is olyan sokára debütál Észak-Amerikában, a Sony pedig megindította a reklámok elkerülhetetlen árvizét egy olyan szpottal, amely a barátokkal való játék élményét fényesíti – írja a Mashable.

A reklámban két férfit láthatunk, akik különböző játékos beállításokban versengenek egymással – először fegyverzetben karddal, majd egy autóversenyen, végül pedig egy futurisztikus háborús csatában –, miközben Lou Reed „Perfect Day” című dalának sorait éneklik.

A PlayStation 4 első TV hirdetésében nincsenek lenyűgöző képek a konzolról, a vezérlőről vagy akár egy TV-ről. Helyette magára a játékra fókuszál, még akkor is, ha ez a két férfi csak a videójátékok archetípusaiban mérettetnek meg egymással. Az autós játék és a futurisztikus lövöldözős a PS4 két exkluzív játékának indulását is reprezentálhatnák: ez a Drive Club és a Killzone: Shadow Fall.

A Sony üzenete a PlayStation 4-et illetően az igazi gamerekre összpontosított, mióta a konzolt bemutatták februárban. A cég bepillantást engedett exkluzív játékokba ahelyett, hogy a konzolra fókuszált volna mint szórakoztatási megoldásra – ami pont a Microsoft startégiája az Xbox One esetében.

A PlayStation 4 Észak-Amerikában november 15-től, Európában pedig november 29-től lesz elérhető.