Alig egy hete jelentette be a cég, hogy átalakul az alkalmazás. Szerdán érkezett meg az appra a ráncfelvarrás iOS-re és Andoridra.
Májusban lett elérhető a Foursquare „kistestvére”, a Swarm, amit már mindenkinek le kellett töltenie, aki továbbra is használni akarja a check-in funkciót. A Foursquare 8.0-ban erre már nincs lehetőség, igaz, a mostani frissítéssel az alkalmazás nagy lépést tett előre, bár messze nem lett tökéletes.
Az alkalmazás szinte teljes redizájnt kapott – új a logo, újak a színek. Az alkalmazás az első belépésnél rákérdez arra, miket szeretünk – a jeges kávéért vagy a hot dogért odavagyunk? Kiválaszthatjuk, mit kedvelünk, vagy mi az, amiért nem rajongunk, ez alapján a Foursquare jobban megismeri az ízlésünket, így egyre relevánsabb helyeket ajánl majd nekünk. A cég állítása szerint minél többet használjuk majd az alkalmazást, annál inkább releváns ajánlatokat kapunk majd tőle.
Látványra egy kicsit zsúfolt a kijelző, a fejlesztők talán kicsit túlságosan is kihasználták a teret.
A Foursquare olyan szűrőkkel is bővült, amik alapján beállíthatjuk, hogy olyan helyet keresünk, ahol van WiFi, vagy szívesen fogadják a velünk együtt érkező kutyust is.