Egyelőre csak az Egyesült Királyságban működik, arról nincsenek hírek, mikor jön el Magyarországra.
Már nyáron pletykáltak arról, hogy hamarosan Európába is megérkezhet az Instagram hirdetési szolgáltatása, és ez a napokban be is teljesült. Az alkalmazásban többek között olyan márkák hirdetnek már, mint a Starbucks, a Cadburry és a Sony Music.
A hirdetések ugyanúgy jelennek meg, mint Amerikában, vagyis a felhasználók kiemelve látnak egy képet vagy egy videót, mellette a „szponzorált” címkével.
Ez egyébként az Instagram első kísérlete arra, hogy a hirdetésekből plusz pénzt szerezhessen. A szponzorált tartalmakat Amerikában vezették be először, és júnuisban mondták, hogy hamarosan Kanadában és Ausztráliában is tesztelhetik. Most szeptemberben az Egyesült Királyságba is kiterjesztették a hirdetéseket, de arról egyelőre nincsenek információk, hogy a többi régióba mikor tervezik az időzítést.