Apukákról, apukáknak.

A Dove már tavaly nyáron kijött egy nagyszerű reklámmal apák napja alkalmából, amiben bemutatják, mekkora szüksége van mindenkinek egy apukára – aki vigasztal, bátorít, megment, támasz, vagy egyszerűen csak viccelődik, játszik.

Most, érdekes módon nem új reklámot forgattak a Super Bowlra, hanem a 2014-es szpotot vették elő. Ami egy kicsit csalódást jelent azok számára, akik valami teljesen újat vártak volna.

A videó leírása szerint a férfiak 90 százaléka szerint az igazi erősséget, férfiasságot a törődés jellemzi.

Tavaly a Dove a kampányához a #RealDadMoments hashtaget társította, ez idén #RealStrength-re módosult. A cég arra buzdít mindenkit, hogy a #RealStrength hashtag használatával osszák meg történeteiket, hogyan teszi a törődés erőssé a férfiakat.

Persze a szakma megosztott: nehéz eldönteni, hogy okos dolog volt-e újra ezzel a reklámmal kampányolni, vagy éppen fordítva, egy remek lehetőséget hagytak ki.