Ahogy mi is írtunk már róla, van egy új közösségi oldal, ami egyrészt audio alapú, másrészt mivel csak meghívóval lehet belépni, ezért hirtelen mindenki oda szeretne tartozni.
A sikereket elirigyelte a Facebook, és most megerősítették, hogy egy ugyanilyen alkalmazáson dolgoznak. A Clubhouse decemberben 600 ezer, januárban már kétmillió regisztrált felhasználóval büszkélkedett, vagyis nem véletlen, hogy a gyors növekedés feltűnt a nagy közösségi oldalaknak is. Előbb a Twitter jelentette be, hogy erősítenek az audiótartalmak területén, később pedig a Facebook jelentette be, hogy ők is hasonló fejlesztésekben gondolkoznak.
Pedig a Rooms közel hasonló funkciókkal rendelkezik, de mégsem teljesen ugyanaz, viszont kisebb átalakításokkal akár lehetne nagyon hasonló, vagyis az infrastruktúra megvan ahhoz, hogy egy közel ugyanilyen alkalmazásuk legyen, vagy beépítsék a Facebookba. Ugyanis a szakértők szerint pont az a baj a Clubhouse alkalmazással, hogy nincs benne semmi olyan, amit más oldalak ne tudnának nagyon gyorsan lemásolni. Ráadásul a Facebooktól nem is távol az, hogy erőteljesen inspirálódjon más alkalmazások sikeréből. Erre a legjobb példa, hogy 2016-ban a Snapchattől másolta a strories funkciót az Instagram számára, sőt állítólag a like gombot is a Friendfeedtől leste el még 2007-ben. Legutóbb pedig előállt a Reels fejlesztésével, ami gyakorlatilag egy az egyben a TikTok másolata.
Forrás: Social Media Today