hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Ahogy mi is írtunk már róla, van egy új közösségi oldal, ami egyrészt audio alapú, másrészt mivel csak meghívóval lehet belépni, ezért hirtelen mindenki oda szeretne tartozni.

A sikereket elirigyelte a Facebook, és most megerősítették, hogy egy ugyanilyen alkalmazáson dolgoznak. A Clubhouse decemberben 600 ezer, januárban már kétmillió regisztrált felhasználóval büszkélkedett, vagyis nem véletlen, hogy a gyors növekedés feltűnt a nagy közösségi oldalaknak is. Előbb a Twitter jelentette be, hogy erősítenek az audiótartalmak területén, később pedig a Facebook jelentette be, hogy ők is hasonló fejlesztésekben gondolkoznak. 

Pedig a Rooms közel hasonló funkciókkal rendelkezik, de mégsem teljesen ugyanaz, viszont kisebb átalakításokkal akár lehetne nagyon hasonló, vagyis az infrastruktúra megvan ahhoz, hogy egy közel ugyanilyen alkalmazásuk legyen, vagy beépítsék a Facebookba. Ugyanis a szakértők szerint pont az a baj a Clubhouse alkalmazással, hogy nincs benne semmi olyan, amit más oldalak ne tudnának nagyon gyorsan lemásolni. Ráadásul a Facebooktól nem is távol az, hogy erőteljesen inspirálódjon más alkalmazások sikeréből. Erre a legjobb példa, hogy 2016-ban a Snapchattől másolta a strories funkciót az Instagram számára, sőt állítólag a like gombot is a Friendfeedtől leste el még 2007-ben. Legutóbb pedig előállt a Reels fejlesztésével, ami gyakorlatilag egy az egyben a TikTok másolata. 

Forrás: Social Media Today