Nem a készségfejlesztés az, ami leginkább az eszünkbe jut a Barbie babákról. A Mattel most új értelmet adna a játéknak.

Egészen új megközelítésben mutatkozik be Barbie a Mattel legújabb kisfilmjében. Ezeket a babákat sokan szidják, hiszen többek szerint nem a legmegfelelőbb képet mutatja a kislányoknak, a fogyasztók egyre inkább ellenségesen álltak hozzá a Barbie babákhoz az elmúlt években.

Ezen szeretne most változtatni a Mattel, így az új kisfilmjükben nem a megszokott rózsaszín, habos-babos, ultra csinos, menő autós képeket mutatja, hanem azt, hogy a Barbie mennyire inspiráló tud lenni. Így kerül egy kislány az egyetemi katedrára, egy másik állatorvosi rendelőbe, míg egy harmadik egy focipályára, edzőként. Evely Mazzocco, a márka globális menedzsere úgy nyilatkozott, hogy szeretnék emlékeztetni a világot arra, hogy a Barbie, mint márka mindig azt a hozzáállást képviselte, hogy a nőknek igenis van választási lehetőségük, és a Barbie lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy felfedezzék, mennyire is határtalan lehetőségeik vannak az életben.

barbie-ad-2015

Ahogyan azt mondani szokták, egy fecske nem csinál nyarat, tehát ez a kisfilm még nem váltja meg a világot, nem rombolja le a kialakult prekoncepciókat, de a Mattel határozottan ráérzett arra, hogy hogyan lehet megfogni egy mai, modern nőt, és vonzóvá tenni számára a márkát, hogy megvásárolja a Barbie babát a gyermekének.

(via)