hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Úgy tűnik, hogy az eddigi erőfeszítések ellenére az Instagram teljes visszavonulót fúj a vásárlásokkal kapcsolatban. A hírek szerint az új stratégia mégsem az Instagram e-kereskedelmi törekvéseit helyezi előtérbe, ezeket a funkciókat drasztikus módon megritkítják állítólag. A The Information belsős forrásokra hivatkozva úgy tudja, hogy ezek helyett a közvetlen hirdetésekre koncentrál majd a platform.

A cég dolgozóit állítólag már értesítették arról, hogy a meglévő vásárlós oldal idővel eltűnik, de előtte először egyszerűbbé és kevésbé személyre szabottá teszik azt.

Arról nincs szó, hogy miért történt ez a hátraarc viszont a reklámbevételek további növelése jelenleg minden közösségi óriásnak gondot okoz, ráadásul az Apple követési korlátozásai miatt az átlagnál jobban szenved ettől a problémától a Meta, ami ugye a Facebook és az Instagram anyacége.

Forrás: IT Café