Különböző leányvállalatainak brandjét egyesíti a Facebook a megújult logójában. A teljes megújulás abban is megmutatkozik, hogy leszámoltak a statikus logóval, ehelyett egy animált gif lesz az új cégér, ami változtatja a színét. 

A változó színek a különböző szolgáltatásoknak felelnek meg, azaz bekerül az Instagram és a WhatsApp színvilága is. Ez határozottan rímel arra a tervre, amit még augusztusban jelentett be a Facebook, miszerint a szolgáltatásaik neve is módosul, mögé kerül az utalás arra, hogy a Facebook szolgáltatásáról van szó, azaz Instagram from Facebook vagy WhatsApp from Facebook néven jelenik majd meg, de nyilván nem lesz olyan ember a világban, akinek valaha is elhagyja a száját egy olyan mondat, hogy

“Láttad azt a képet, Józsi Instagram from Facebook-oldalán?”

Mindenesetre a cég a Messenger, a portal és egyéb szolgáltatásainak a nevét is így szeretné egységesíteni. 

Forrás: Facebook