A Pepsi jövő hónapban rántja le a leplet az új palackdizájnról, amelyre 1997 óta nem volt példa – írja a Fastcompany.com.

Az AdAge értesülései szerint a 16 és 20 unciás (kb. 4,5 és 5,7 dl) palack kap egy csavaros fogást, valamint egy frissebb címkét. Ezen kívül előrukkolnak egy 12 unciás (kb. 3,4 dl) üveggel is, amelyet egy hasonlóan csavart formával és egy új logóval dobnak fel. Ezeket áprilistól kezdik bevezetni.

A dizájnváltás részét képezi a Pepsi „Live For Now” marketing kampányának, amelyet egy évvel ezelőtt, áprilisban indítottak el.

„Ez a kampány tükrözi annak belátását, hogy a Pepsi rajongók mind a jelen izgalmát szeretnék megragadni – ez az életérzés igazodik a márka DNS-éhez is. Az egyesével eladásra kerülő 16 és 20 unciás palackok a legláthatóbb és leginkább kézzelfoghatóbb kapcsolatot jelentik a fogyasztókkal – a legjobb vizuális kifejezései a Live For Now jelszavának.” – mondta a Pepsi egyik szóvivője.

3007372-inline-peps