A tavaly decemberben, kifejezetten az üzleti felhasználók számára organikus hirdetési lehetőséget kínáló „+Post” hirdetések mostantól az ezer feletti követővel rendelkező Google Plus oldalak számára is elérhetőek. További feltételként szabja meg a márkáknak a Google, hogy az elérni kívánt felhasználókhoz mérten releváns tartalmat kell kínálniuk, illetve aktiválniuk kell a megosztott ajánlásokat a Google+ oldalaknál – írja a The Next Web.

1407061081-645x250

A keresőóriás szerint az új lehetőséggel a piaci szereplők páratlan hirdetési élményt tudnak nyújtani a megszólítani kívánt ügyfélkör számára. A márkák pedig a közösségi eseményeiket (például egy új termék bemutatása) a Hangouts on Air segítségével reklámozhatják, a követőket interaktív módon, RSVP-rendszerben hívhatják meg, akik élőben vagy pedig felvételről nézhetik meg azokat. A kiemelt bejegyzések után pedig csak akkor kell fizetniük a cégeknek, ha azok el is jutottak a felhasználókhoz.

blog-post-asos-v2

A Google szerint azért érdemes kipróbálni ezt a hirdetési formátumot, mert a segítségével az egyes vállalkozások publikus Google+ tartalmaik egy darabját hirdetéssé formálhatják, amely a Google Display Network több, mint 2 millió oldalán futhat. A tartalom pedig lehet egy átlagos állapotfrissítés, de akár egy fotó, egy videó, egy Hangouts és most már egy Hangouts on Air is.