A Marketing Land értesülései szerint a Twitter nemrég új szekciót indított analitikai kezelőfelületén, amely lehetővé teszi a márkáknak és hirdetőknek, hogy lekövessék a weboldalukra mutató linkek számát, amelyeket a szolgáltatáson keresztül posztoltak – írja a The Next Web.
Az új „Websites”, azaz Weboldalak szekció alkalmazható egy specifikus domain követésére is, hogy az megmutassa a tweetek és az átkattintások számát, amelyet a Twitter generál az adott oldal számára, akár az egészet, akár annak specifikus oldalait nézve. A webmestereknek egyszerűen egy kódsort kell hozzáadniuk az oldalukhoz, hasonlóan ahhoz, ahogyan a Google Analytics követő eszköze is működik.
Nyilvánvalóan léteznek már olyan közösségi és publikációs kezelőfelületek és szolgáltatások, amelyek hasonló adatokat képesek prezentálni – hogy segítsenek megmutatni a Twitterről és más közösségi platformokról érkező forgalmat –, de ez most további erőt ad a Twitter saját hirdetési felületének, amely utoljára júniusban kapott nagy ráncfelvarrást. Az viszont nem köztudott, mikor jelent meg a Websites/Weboldalak funkció.