A Dubmash nevű közösségi oldal lényege, hogy az ember rövid kis videókat készítsen. Régebben van a piacon, mint a TikTok, de nagyon hasonló a két alkalmazás alapgondolata. A Reddit most felvásárolta, az üzlet része pedig az, hogy ugyan saját márkanévvel és alkalmazásával üzemelhet tovább, de a videószerkesztésre alkalmas eszközöket integrálják a Redditbe, mivel az hiába támogatja a videófeltöltést, a szerkesztőrendszerük nem túl profi. 

Azt egyik fél sem hozta nyilvánosságra, hogy mennyibe került a Dubmash, ami egyébként az amerikai piacon ugyan nem körözi le a TikTokot, de ők a másodikak, legalábbis a cég azt mondja, hogy havi szinten több mint egymilliárdan nézik meg a videókat, a felhasználók 30 százaléka pedig napi szinten készít videókat.  A Reddit azt mondja, hogy a felvásárlásban az is közrejátszott, hogy a Dubmash nagyon népszerű az amerikai fekete fiatalok körében, akiknek 25 százaléka használja az alkalmazást, jelentős többségében nők. A Reddit szerint őket pedig senki nem képviseli megfelelően a többi platformon.