A Bizness Apps készített egy infografikát azokról a vezető iparágakról, amelyek mobil alkalmazásokat hoznának létre üzleteik számára. Néhány meggyőző statisztikát is mutatnak arról, hogyan növekszik az ilyen applikációk adaptációja a kisvállalkozások körében – írja a Business2Community.

A kisebb cégek, amelyek az USA-beli üzletek 97%-át adják, kezdik érteni, miért éri meg forrásokat tenni a mobilba is. 69%-uk tudja, hogy a a mobil marketing – még, ha nem is alkalmazás formájában – jelentősen bővíthetné a cégeiket a következő 5 évben, és sokuk tervezi is, hogy ezért megnöveli a költségvetését.

A legnépszerűbb üzletágak között, amelyek mobil alkalmazásokat terveznek létrehozni, megtaláljuk az éttermeket 22%-os valószínűséggel, amelyeket követnek hivatalos szolgáltatások és szolgáltatók, köztük az ügyvédek, kereskedők, menedzserek és orvosok is. A fitnesztermek állnak a harmadik helyen, feltehetőleg, hogy elősegítsék a klubtagoknak a tájékozódást az órákról, valamint, hogy fitnesztippekkel lássák el őket.

Összességében a mobil weboldalak tökéletesek a helyi keresésen keresztüli ügyfélszerzésben, a mobil alkalmazások pedig remekül működnek az ügyfél hűségének megerősítésében, olyan elköteleződésre ösztönző funkciók bevetésével, mint kuponok, online vásárlás, ételrendelés, értesítések, és így tovább. Ha mindkettőt együttesen használják, a kisvállalkozásoknak egy komplett mobil marketing stratégiája lehet új ügyfelek szerzéséhez és a már meglévőek visszatérésének biztosításához.

biznessapps112