Mivel a világ lakosságának közel fele használja a közösségi média platformjait, a régi és az új vállalkozások olcsó alternatívát kaptak hirdetésre, az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A TikTok 2016-os indítása óta egyre népszerűbb, és mára több mint 689 millió aktív felhasználóval rendelkezik.

A #smallbusiness hashtagnek jelenleg 25 milliárd megtekintése van a TikTokon. Ennek eredményeként a kisvállalkozások tulajdonosai arra törekedtek, hogy a platform segítségével növeljék márkáik népszerűségét, és hogy kiaknázzák az új közönség elérésének lehetőségét.
A money.co.uk pénzügyi szakértői megvizsgálták, hogy melyik üzleti szektor működik jelenleg a legjobban a TikTokon. A csapat a #smallbusiness alatt áttekintette a legjobban teljesítő videókat, megnézve a lájkok számát és az iparágat, amelyhez az üzlet tartozik. Ebből aztán lett egy sorrend.
Főbb pontok:
- A szépségipar a legnépszerűbb #smallbusiness a TikTokon, összesen 61 792 300 lájkolással az elemzett videókból.
- A divatipar a második legnépszerűbb, 50 424 500 kedveléssel.
- A harmadik mögött az ékszeripar áll 49 893 000 kedveléssel.
A tíz legnépszerűbb iparág a TikTok-on:
| Helyezés | Iparág | Lájkszám |
| 1 | Szépségipar | 61,792,300 |
| 2 | Divat | 50,424,500 |
| 3 | Ékszer | 49,893,000 |
| 4 | Művészet | 43,543,000 |
| 5 | Lakberendezés | 27,103,700 |
| 6 | Étel | 26,798,000 |
| 7 | Mobil kiegészítők | 22,469,900 |
| 8 | Takarítás, karbantartás | 19,099,100 |
| 9 | Gyerekjátékok | 11,596,400 |
| 10 | Fogászat | 9,700,000 |