Mivel a világ lakosságának közel fele használja a közösségi média platformjait, a régi és az új vállalkozások olcsó alternatívát kaptak hirdetésre, az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A TikTok 2016-os indítása óta egyre népszerűbb, és mára több mint 689 millió aktív felhasználóval rendelkezik.

A #smallbusiness hashtagnek jelenleg 25 milliárd megtekintése van a TikTokon. Ennek eredményeként a kisvállalkozások tulajdonosai arra törekedtek, hogy a platform segítségével növeljék márkáik népszerűségét, és hogy kiaknázzák az új közönség elérésének lehetőségét.

A money.co.uk pénzügyi szakértői megvizsgálták, hogy melyik üzleti szektor működik jelenleg a legjobban a TikTokon. A csapat a #smallbusiness alatt áttekintette a legjobban teljesítő videókat, megnézve a lájkok számát és az iparágat, amelyhez az üzlet tartozik. Ebből aztán lett egy sorrend.

Főbb pontok:

  • A szépségipar a legnépszerűbb #smallbusiness a TikTokon, összesen 61 792 300 lájkolással az elemzett videókból.
  • A divatipar a második legnépszerűbb, 50 424 500 kedveléssel.
  • A harmadik mögött az ékszeripar áll 49 893 000 kedveléssel.

A tíz legnépszerűbb iparág a TikTok-on:

HelyezésIparágLájkszám
1Szépségipar61,792,300
2Divat50,424,500
3Ékszer49,893,000
4Művészet43,543,000
5Lakberendezés27,103,700
6Étel26,798,000
7Mobil kiegészítők22,469,900
8Takarítás, karbantartás19,099,100
9Gyerekjátékok11,596,400
10Fogászat9,700,000