Az eredetileg a Quest 2 VR headsetet népszerűsíti, és a Superbowl előtti rekláméhségre készült a Meta új videója, de az egész koncepciója egyben már egy kis metaverzum bemutató is. 

Azt ugye még nem lehet tudni, hogy milyen is lesz az igazi, Zuckerberg által megálmodott metaverzum, mert elmondása szerint az még legalább egy évtized lesz, míg teljes valójában élvezi lehet. De ez nem jelenti azt, hogy előtte nem lesz semmi, hiszen virtuális terek már most is léteznek, egy ilyet mutat be a reklám is. 

Ez a virtuális világ éppen arról szól, hogy együtt lehetnek a barátok akkor is, ha fizikailag távol vannak egymástól, egy olyan helyen is, ami a valódi világban már nem létezik. Hogy az egész koncepció és ezzel együtt a reklám is izgalmas és szórakoztató, és alig várjuk, hogy ez legyen, vagy inkább lehangoló és disztópikus, azt mindenki döntse el maga, mindenesetre a lényeg az, hogy a Quest 2 VR headset jó szórakozást nyújthat legyen szó játékokról, vagy virtuális világról.