Ezt összehozták azzal, hogy a fontos döntések az asztalnál dőlnek el.

Nem is olyan régen írtunk az Ikea egyik ötletes reklámfilmjéről, itt az újabb, ami azért első ránézésre egy kicsit meghökkentő lett. A fontos döntések 79 százaléka az asztalnál dől el – állítja új reklámjában az Ikea, egyúttal arra is inspirál, hogy térjünk vissza az asztalhoz, legyen az egy közös reggeli vagy vacsora.

ikea-reklam

Az egyik reklámban egy nudista táborról látunk jeleneteket, amiben az egyik lány láthatóan zavarban van és feszélyezve érzi magát. Ezután áturgunk az előzményekre, ahol a barátnők között megszületik az ötlet – persze a zavart lány nincs ott az asztalnál, így nélküle hozzák meg a döntést.

Vagy itt van a másik kisfilm, amikor egy csapat fiatal új lakótársat szavaz meg, akiről kiderül, hogy vámpír, vagy legalábbis annak hiszi magát. Itt is van egy üres szék az asztalnál, egy fiatal srácé, akit aztán éjszaka rémiszt meg az új lakótárs. Mennyivel jobb lett volna, ha megvétózhatja a szavazást, nem?

(via)