Az átlag Facebook felhasználó az oldalra szánt idejének negyedét a hírfolyamban tölti. Számukra ez sok bébi fotót és újrahasznosított mémeket jelent. A márkáknak pedig lehetőséget – írja a Mashable.

A helyzet az, hogy a Facebook márka oldalak nem vonzzák a fogyasztókat. Egy márka virtuális rajongója, például a Coca-Coláé, sosem fog visszatérni az oldalra a kezdeti lájkolás után (már ha egyáltalán meglátogatták az oldalt). Tehát melyik a legjobb felület a fogyasztó elérésére?

Helyes a válasz: a hírfolyam. A márkák végre hatékonyan vetik be a közösségi marketinget, de még sok a tanulnivalójuk a médium stratégiáiról és az algoritmusokról, amelyek működtetik.

Itt jön a képbe az EdgeRank. Akár egy márka vagy, akár egy átlagos felhasználó, hasznos lehet tudni, mi bukkan fel a hírfolyamodban és miért.

Nézzétek meg a Post Pocket infografikáját, hogy többet tudjatok meg az EdgeRankről, azaz az algoritmusról, amely meghatározza pontosan hol és mely posztok jelennek meg egy felhasználó hírfolyamában.

Ti örültök annak, ami szembe jön veletek a hírfolyamotokban?

edgerank-101-972