Értesülések szerint a Meta az instagram Storiesban felhasználható avataros reakciókat tesztel. A Metaverzum részei lesznek a személyre szabható avatarok, amelyekkel úgy tűnik az a cél, hogy minél szélesebb körben tudják őket felhasználni, és ezek váljanak a megszokott interakciós eszközzé. 

Az avatarok használatában a VR a legkézenfekvőbb, ahol tulajdonképpen az avatarokon keresztül tudnak a felhasználók kapcsolatba lépni, de a cél az lenne, hogy azok a felhasználók is elköteleződjenek, akik nem élnek a virtuális valóság nyújtotta lehetőségekkel. Néhány felhasználó létre tudja hozni a saját avatarját, és azokkal a matricákkal reagálhat az instagramban megjelenő történetekre a hagyományos emojik helyett. 

Ráadásul azért is cél, hogy ezek a felhasználókra hasonlító avatarok minél népszerűbbek legyenek, mert ez egy újabb bevételszerzési lehetőség, ahogyan már eddig is voltak olyan együttműködések például a Nike-val, Adidassal vagy luxusmárkákkal, ahol felhasználók digitális ruhát tudtak vásárolni az avatarjaiknak, hogy jobban kifejezzék az egyéniségüket. 

Forrás: Social Media Today