Michael Kors nemrég elindította interaktív Facebook applikációját, hogy bemutassa vásárlóinak három új szépség –és illat kollekcióját. Amikor a videó tartalmat indítjuk el az alkalmazásban, láthatjuk a három kollekciót: Sporty, Sexy és Glam. Ha például az elsőre kattintasz, az elinduló videóban felvillan egy hajó képe és egy csobbanó lányé, a Glam esetében pedig pezsgős pohár koccan, és egy fotózáson találjuk magunkat – írja a Mashable.

Miközben a videókat nézed, az alkalmazásban fotókat is készíthetsz, hogy azokat aztán megoszd Facebookon, Pinteresten vagy Twitteren. Az applikáció magával ragadó és kitűnő munkát végez, ami a parfümök bemutatását illeti egy olyan médiumon keresztül, amely nem teszi lehetővé a vevőknek, hogy valójában kipróbálják azokat.

michael-kors-fragrance

A Burberry és Oscar de la Renta hasonló kampánnyal jelentkezett 2011-ben, amelynek azonban része volt az illatminták használata is. A Burberry estében például minden az időzítésen múlott: a rajongók mintákat kaphattak, s a pozitív visszajelzések még azelőtt elöntötték a Facebook oldalt, hogy a parfüm a boltokba került volna.

Az alkalmazás mellett Kors indított egy mikro oldalt is, amely bizonyos értelemben hasonlít az applikáció kalandválasztós, felfedezős stílusához. Emellett itt gyűlnek össze a márka fotói, valamint azok a képek, amelyeket a rajongók Instagramon posztolnak a #sportysexyglam hashtag használatával.