Cuki kiskutyával hat ránk egy ügynökség.

A Youtube-on a videók előtti reklámok ha az első öt másodpercben nem fognak meg minket, akkor szinte biztosan át fogjuk ugrani, amint erre lehetőségünk van. Az Adweek által közölt statisztika szerint az emberek 94 százaléka átugorja ezeket a hirdetéseket.

Egy amerikai ügynökség, a Nail olyan reklámot mutatott be, amit garantáltan nem lesz szívünk átugrani. Eszerint ugyanis, ha továbbkattintunk, a képen látható cuki kiskutyába áramot vezetnek. A hirdetés egy állatmentő szervezetnek készült, és az összes bevétellel őket támogatják.

Az ügynökség közleménye szerint a hirdetők nagyon rosszul fogják meg a Youtube hirdetési lehetőségeit. Szerinte jelenleg úgy működik a rendszer, mintha a NASA a Hubble űrteleszkópot arra használná, hogy a szomszéd nő mellét kukkolják vele. A Youtube-reklámokat a Youtube-ra kell szabni – fogalmaznak.