Minden admin tudni akarja, hogy a rajongói miért vonják vissza a követéseket az oldalról.
A Fractl és a Buzzstream mintegy 900 felhasználó alapján készített egy nagyon izgalmas infografikát arról, hogy melyek azok az okok, amikért a rajongók meggondolják magukat és már nem követnek egy-egy oldalt.
Ami jól látszódik, hogy a többségnek, 21 százaléknak az ismétlődő és unalmas tartalomból lesz elege, 19 százalék pedig akkor sokall be, ha túl sokat posztol egy oldal (ez legalább 6 bejegyzés/nap). De azokból az oldalakból sem kérnek a rajongók, ahol túl sok a sértő, vagy az olyan tartalom, ami egyáltalán nem kapcsolódik az adott márkához.
Viszont akadnak olyanok is, akik időnként csinálnak egy „nagytakarítást”, ha túlságosan is sok a tartalom a hírfolyamukon – ilyenkor előfordulhat, hogy éppen az első, a felhasználóval szembejövő oldal esik ennek az „áldozatául”.
Jó, ha tudjuk, hogy a héten mindettől függetlenül is visszaeshet a Facebook-oldalak rajongótábora, a közösségi oldal ugyanis tisztogatásba kezd. A részletekről itt írtunk.
(via)