MarketingMorzsák logó
  • Instagram
  • Facebook
  • Youtube
  • Influencer
    • Google
    • Mobil
    • Social Media
    • Reklám és marketing
    • E-mail marketing
    • Keresőmarketing
    • Technológia
#Reklám és marketing

Minden, amit tudni akartál az IKEA-ról, de nem merted megkérdezni

  • MarketingMorzsák
  • 2013. szept. 20.
  • Olvasási idő: 1 perc

A legutóbbi Mellékhatás fő témái:

Minden, amit mindig is tudni akartál az IKEA-ról, csak sosem merted megkérdezni.

Vendég:

Varga-Nagy Eszter (IKEA)

  • Messenger
    Messenger
  • WhatsApp
    WhatsApp
  • Facebook
Következő cikk
Indul az „App!” képzés: tudj meg mindent a webanalitikáról!
  • IKEA
  • Mellékhatás
  • Neston
  • Varga-Nagy Eszter
Egy országban már az oldalaknak is van Meta Verified
#Facebook

Egy országban már az oldalaknak is van Meta Verified

  • Gyöngyösi Samu
  • október 04.
A TikTok tulajdonosa megkétszerezte első negyedévi működési nyereségét
#TikTok

A TikTok tulajdonosa megkétszerezte első negyedévi működési nyereségét

  • Gyöngyösi Samu
  • október 04.
Nem bűnös a youtubert lelövő sofőr
#Youtube

Nem bűnös a youtubert lelövő sofőr

  • Gyöngyösi Samu
  • október 03.
#Reklám és marketing

Hasonló Morzsák

Az intimegészség-tudatosság egyre menőbb, és ezt már a szakma is díjazza: CMA ezüstöt nyert a VagiNavigátor
#Reklám és marketing

Az intimegészség-tudatosság egyre menőbb, és ezt már a szakma is díjazza: CMA ezüstöt nyert a VagiNavigátor

  • Gyöngyösi Samu
  • augusztus 14.
Az Amazon a legértékesebb technológiai márka a Brand Finance szerint
#Reklám és marketing

Az Amazon a legértékesebb technológiai márka a Brand Finance szerint

  • Gyöngyösi Samu
  • július 18.
A közösségi média marketingeseinek egyharmada rövid formátumú videókba fektet be idén
#Reklám és marketing

A közösségi média marketingeseinek egyharmada rövid formátumú videókba fektet be idén

  • Gyöngyösi Samu
  • május 08.
Egy új felmérés szerint a Facebook továbbra is a legfontosabb platform a kis- és középvállalkozások számára
#Reklám és marketing

Egy új felmérés szerint a Facebook továbbra is a legfontosabb platform a kis- és középvállalkozások számára

  • Gyöngyösi Samu
  • február 27.
Hírlevél
Ne maradj le a legjobb sztorikról,
iratkozz fel hírlevelünkre!
 
Sikeres feliratkozás.
MarketingMorzsák logó MarketingMorzsák logó
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Impresszum
© 2008 - 2023 MarketingMorzsák
Süti beállítások