HVG Tartalommarketing konferencia március 22-én!
Hogyan építhetjük és népszerűsíthetjük márkánkat a örténetmesélés eszközével? Miként meséljünk olyan történeteket, amik közösséget építenek, melyek hatására az egyszeri olvasóból rendszeres követő, majd vásárló válik? Ezek a HVG negyedik Tartalommarketing konferenciájának központi kérdései.
„Az ember történetek iránti fogékonysága genetikailag kódolt. Egy jó történet segít kapcsolatot építeni, ezért kell komolyan vennie minden cégnek, márkának a storytelling fontosságát. Legyen az szöveg, kép vagy videó, a jó történetnek ereje van – általa nem egy terméket, de magát a márkát szereti meg az ember. Számtalan módon használhatjuk fel őket, de a jó történetekért meg kell dolgozni” – írja ajánlójában Tóth-Czere Péter, a konferencia szakmai szerkesztője.
A konferencia témái a brand storytelling legfontosabb pilliéreit és a legfrissebb trendeket egyaránt érintik. A résztvevők nem csak ahhoz kapnak segítséget, hogy miként találják meg a márkájuk vízióját legjobban tükröző történetet. Szó lesz arról is, milyen eszközökkel juttathatják el ezt célcsoportjukhoz: a social selling, a chatbotok, az influencer marketing, a videós tartalmak és a viselkedés alapú marketing pedig csak néhány ezek közül.
A konferencia időpontja:
2017. március 22.
A konferencia helyszíne:
Budapest Music Center