hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

A BeSocial social media fókuszú digitális ügynökség kétévente indítja útnak a “Magyar Tinik a Neten” online felmérését, melynek keretében a fiatalok internetezési szokásait vizsgálják – és most 2023 után ismét eljött az idő, hogy felmérjék az aktuális tendenciákat!

Hódít a TikTok(?)

2023-as felmérésükből kiderült, hogy a 14-25 évesek a Messengert és az Instagramot használják leggyakrabban, de a TikTokot már akkor többet pörgették, mint a YouTube-ot vagy a Facebookot. Kíváncsiak vagyunk, vajon idén magához ragadja-e az első helyet a videómegosztó alkalmazás!

Az adatok a 2023-as felmérésből származnak.

Internet > család

A felvetés azért is érdekes, mert már két éve is voltak olyanok, akik több időt töltöttek a TikTokon, mint a családjukkal. A megkérdezettek 43,66-%-a 4 óránál többet internetezett  – náluk az alkalmazás használata a családi programokat is megelőzte a bizonyos tevékenységekkel naponta eltöltött idő alapján összeállított rangsorban. Érdekesség, hogy a klasszikusmédia-fogyasztás (rádiózás, tévézés, hírportálok böngészése stb.) a TOP10-be sem került be. Alig várjuk az idei listát!

Az adatok a 2023-as felmérésből származnak.

Mi pörög 2025-ben?

Hogy mi minden változott két év alatt, mely platformok dominálnak és mennyi az annyi, ha internetezésről van szó, az egyéb érdekességek mellett hamarosan kiderül a BeSocial idei felméréséből.

2025-ben különös hangsúlyt fektetnek például az influenszerekre is: utánajárnak, kiket követnek a tinik, mennyire adnak a véleményükre, és vajon maguk is tartalomgyártói babérokra törnek-e. Sőt, ezúttal már a mesterséges intelligencia is terítékre kerül – megkérdezték, mit és mire használnak, valamint az AI jövőjével kapcsolatos aggodalmakra is kitértek.

Ha te is 14-25 közötti fiatal vagy, akkor töltsd ki– ha pedig van ilyen korú ismerősöd, akkor küldd el neki az online kérdőívet!