Az Econsultancy.com nemrég készült tanulmányából az derült ki, hogy a Pinterest felhasználók 69 százaléka vásárolt már vagy talált valamit, amit szívesen megvett volna, miközben végiggörgetett az oldalon. Hogyan tudnál kapcsolatba lépni ezekkel az aktívan elkötelezett felhasználókkal, ha nincsen kézzel fogható terméked vagy nem tudsz szolgáltatást biztosítani? – teszi fel a kérdést a Business2Community.

Olvasd át ezeket a Pinterest tábla ötleteket és gondold át, hogyan vetheted be ezeket az üzleted érdekében, hogy vevőket találj az oldalon!

post-on-Pinterest-

1. Előtte és utána

Mindenki szereti a jó „előtte így nézett ki és nézd meg, most milyen” sztorikat. Készíts képeket és mutasd meg az ügyfeled sikertörténetét!

Legyél kreatív a táblák nevét illetően is! Ne azt írd, „Előtte és utána”, hanem próbáld ki mondjuk ezeket a témától függően:

  • Változtass!
  • Egy otthon felújításának sikertörténete
  • Hatással lenni egy életre

2. Mutasd be nekik a csapatodat!

Az emberek azokkal szeretnek üzletelni, akiket ismernek és akikben megbíznak. Mi lehet jobb módja a megismerésednek és annak, hogy megbízzanak a csapatodban, mint hogy mindegyikőjüknek adsz egy saját Pinterest táblát?

Mutassák be magukat, mondják el, mit csinálnak a cégedben és említsenek meg néhány dolgot, amivel szeretnek foglalkozni a szabadidejükben! Hadd csillogtassák meg a személyiségüket olyan pinek posztolásával, amelyek jelentenek számukra valamit! Használhattok ilyen címeket is:

  • (Csapattag neve) az iroda sarkából
  • Találkozz a (cég neve) közösségével!
  • Irodai légtér

3. A szolgáltatásod akció közben

Gondold át, hogyan segít az ügyfeleidnek a szolgáltatásod! Hogyan segít mások életének könnyebbé tételében? Milyen problémákat oldasz meg? Találd meg a válaszokat és hozz létre Pinterest táblákat, ahol megmutatod a megoldásokat!

Ne vedd túlságosan szó szerint a válaszokat és szórakozz el egy kicsit a táblákkal például így:

  • Kedvenc filmjelenetek – Hogyan használták fel a szolgáltatásodat egy mozi egyik jelenetében? Posztolj a jelenetről és írd le, miként jelentél meg benne!
  • Az álomotthonod/autód/utazásod/bármid – Miközben az álmaidról pinelsz, posztolj néhány olyat is, amelyben megmutatod, a te szolgáltatásod hogyan válthatja valóra másét, legyen szó egy álomotthonról vagy egy álomutazásról!

4. Hogyan jutottunk el idáig?

A Pinterest felhasználók annyira imádják a történelmet, hogy a Pinterest nemrég egy ilyen kategóriát vezetett be a „történelmi pinek” keresésére. Milyen régre tudod visszakövetni a céged történetét? Mióta foglalkoznak az emberek az általad ajánlott szolgáltatással?

Vigyél minket egy történelmi utazásra ilyen és ehhez hasonló táblákkal:

  • Évek távlatából
  • Vintage (a szolgáltatásod) – Posztolj képeket olyan emberekről, akik a szolgáltatásodat használják! Futtass egy Google keresést vintage képekre és posztold azokat közvetlenül az oldalakról, amelyeket megtalálsz! A Pinterest felhasználók imádják az új képeket!
  • Bölcs gondolatok – Esetleg az apukád vagy az anyukád indította el annak idején a szolgáltatásodat? Akárki is volt az alapító, nézd meg találsz-e tőle képeket, idézeteket, vagy használhatsz más frappáns gondolatokat is, amelyek meghatározzák a munkádat!

5. Segíts megtalálnom!

A kulcsszavakban gazdag táblák leírásának köszönhetően, a Pinterest táblák sokszor bukkannak fel az organikus Google keresésekben.

Gondolj arra, mely kérdéseket teszik fel az ügyfeleid állandóan! Mi az az egy dolog, ami után mindig érdeklődnek és te mindig tudod rá a választ? Tanítsd őket ilyen táblák használatával:

  • Most már tudod (a választ vagy ismered a szolgáltatást)
  • Tanulj a profiktól!
  • Minden, amit tudunk

Ha alkalmazod ezeket vagy ilyen ötleteket a Pinterest tábláidon, írd meg egy hozzászólásban és linkeld be a tábládat! Hiszen sosem tudhatod, ki mit keres Pinteresten…