Konzisztensen posztolni Facebookon és más közösségi médiumokban nem könnyű. Hol találsz tartalmat? Mit kellene megosztanod? Bizonyos tartalmak jobban teljesítenek adott platformokon? Honnan tudhatod? Ezen kérdések megválaszolásához adott közösségi média tippeket a Post Planner blog, hogy megtaláld a megfelelő tartalmakat akkor is, amikor nem tudod, mit posztolj!

Ha legközelebb ötlet híján vagy, csak fordulj ehhez a listához, mert néha a titok csak egy nagyszerű forrásban rejlik.

Úgyhogy tartsd ezeket kézközelben, ha a következő nehéz napodon fejjel mennél a falnak!

what-to-post-on-facebook-sq

1. Inspiráló blogbejegyzések és cikkek

Ha még nem iratkoztál fel a szakma legjobb blogjaira, nagy lehetőségtől esel el.

Akár azért vagy a közösségi médiában, hogy egy pékséget promotálj, akár azért, hogy vízvezeték-szerelő vállalkozást, a célközönségeddel releváns blogok követése óriási forrást ad a kezedbe, amihez online megosztáskor fordulhatsz.

Iratkozz fel egy ingyenes fiókra például egy olyan szolgáltatás révén, mint a Bloglovin, add hozzá a profilodhoz a követni kívánt blogokat és élvezd, hogy csupán egy lépésnyire vagy a számtalan hírforrástól!

Aztán pedig, amikor valami érdekeset találsz, oszd meg a közösségi médiában!

A Post Plannernek is van ilyen szolgáltatása, ahol nem csak a kiválasztott blogok legfrissebb cikkeit találhatod meg, hanem szűrheted is a tartalmakat népszerűségük szerint, így tudhatod azt is, melyek a legvirálisabbak.

Ne felejtsd el: a közönséged a releváns tartalmakat kedveli és általuk olyan valakivé válsz, akit érdemes lesz követni!

2. Gyönyörű képek

Ha van valami, amit az olyan felületek, mint az Instagram és a Pinterest megtanítottak nekünk, az az, hogy az emberek imádják a szép képeket!

Különösen a közösségi média oldalakon, amelyeken a vizuális elemeken van a fókusz.

A gyönyörű fotók megosztása sosem rossz ötlet. Ezért, ha nem vagy benne biztos, mit posztolj Facebookon, próbálj ki valami vizuális értelemben lenyűgözőt!

image01

Ha segítségre szorulsz a megfelelő képek megtalálásában, adj egy esélyt a Post Planner alkalmazásnak! Ott kattints a „Photos” (Fotók), majd „Beautiful Photos” (Gyönyörű képek) opcióra!

Ezzel nem hibázhatsz!

3. Idézetek

A jelentőségteljes idézetek jól teljesítenek bármely közösségi hálóban.

Motiválod és inspirálod a követőidet, amikor idézeteket osztasz meg Facebookon, Twitteren, Pinteresten és Instagramon.

image00

Ha ez ügyben is kell egy kis támogatás, ezúttal is használhatod a Post Planner alkalmazást. Ott kattints a „Photos” (Fotók), majd „Awesome Quotes” (Nagyszerű idézetek) lehetőségre! Ha a „Most Viral” szűrési opciót választod, akkor a legvirálisabb, legnépszerűbb idézeteket, képeket találhatod meg.

4. A saját tartalmad

A közösségi média fiókjaidat mindenképp használd arra, hogy a saját tartalmaidat promotáld online! Csak ne mindig a sajátodat!

Tweetelj linkeket az új cikkeidhez, ossz meg egy fotót a legfrissebb blogbejegyzésedből, és így tovább!

Feltehetőleg azért követnek a rajongóid, mert tetszik nekik, amit csinálsz és a legtöbb értékelni fogja a posztjaidat és az új tartalmaidat, amiket időről időre közzéteszel!

image04

5. Hírek és újdonságok

A hírek és újdonságok megosztása, amelyek a cégedet érintik, kéz a kézben járnak a tartalmakkal, amelyeket létrehozol.

A márkád építése azt jelenti, hogy megosztod az emberekkel a hangodat is – a közösségi média szépségének egy része pedig az, hogy a segítségével beavathatod a rajongóidat a kulisszák mögötti történésekbe. Például ilyen tartalomtípusokkal:

  • új termékekről szóló bejelentések
  • fotók egy esemény előkészületeiről
  • visszajelzések kérése

Minden esetben informált marad a rajongód, miközben elmélyíted a kapcsolatát a céggel vagy a márkával.

image02

A lényeg

Mindenekelőtt a legjobb módja a tartalommarketinged fejlesztésének a közönséged megértése. Ha igazán híján vagy ötletnek, kérdezd meg magadtól, kiket akarsz elérni! Az Anthropologie oldalának többnyire fiatal, női közönsége van. A Travel+Leisure egy szélesebb, gazdagabb célcsoportot szólít meg. És az olyan gasztromagazinok, mint a Bon Appetit, az enni imádók mindegyikéért kommunikál.

Tehát kik a Te közönséged?

Ha tudod, kiket kell megcéloznod, egészen biztosan tudni fogod azt is, milyen típusú tartalmat kell megosztanod.

És használd a fenti inspiráló forrásokat, hogy vezessenek az úton! 🙂