Kilenc tippet szedett össze a Quuu, hogy megválaszolja a címben feltett kérdést, azaz hogyan lehet hatékonyabb, vonzóbb közösségimédia-tartalmi megközelítést alkalmazni, amely a márkaépítésre, a közönségépítésre és a legújabb fogyasztási trendekkel való együttműködésre összpontosít.
Bár nincs általános recept, de azért vannak olyan meglátások, amelyek hasznosak lehetnek, mikor a következő lépésen gondolkozik egy tartalomelőállító.
- Győződj meg róla, hogy amit megosztasz, hasznos lesz a követőidnek
- Figyelj a vizuális megjelenésre. Az olyan bejegyzések, amelyeknél 75-100 szavanként jön kép, kétszer annyi megosztást kapnak.
- Legyen egyszerű a weboldalad tartalmainak közösségi médiás megosztása.
- Olyan tételmondatok szerepeljenek a szövegben, amit az emberek szívesen megosztanak Twitteren.
- A bejegyzéseid legyenek örökzöldek, de divatosak is.
- Mindig légy eredeti. Az emberek olyan dolgokat osztanak újra, amit máshol még nem láthattak.
- Az infografikák átlagosan háromszor több megosztást kapnak.
- A történetmesélés érzelmeket vált ki, ezért érdemes élni vele.
- Legyél hű a közösségedhez, és olyanokról posztolj, ami érdekli őket.
Forrás: Social Media Today