Kilenc tippet szedett össze a Quuu, hogy megválaszolja a címben feltett kérdést, azaz hogyan lehet hatékonyabb, vonzóbb közösségimédia-tartalmi megközelítést alkalmazni, amely a márkaépítésre, a közönségépítésre és a legújabb fogyasztási trendekkel való együttműködésre összpontosít.

Bár nincs általános recept, de azért vannak olyan meglátások, amelyek hasznosak lehetnek, mikor a következő lépésen gondolkozik egy tartalomelőállító. 

  • Győződj meg róla, hogy amit megosztasz, hasznos lesz a követőidnek
  • Figyelj a vizuális megjelenésre. Az olyan bejegyzések, amelyeknél 75-100 szavanként jön kép, kétszer annyi megosztást kapnak. 
  • Legyen egyszerű a weboldalad tartalmainak közösségi médiás megosztása. 
  • Olyan tételmondatok szerepeljenek a szövegben, amit az emberek szívesen megosztanak Twitteren. 
  • A bejegyzéseid legyenek örökzöldek, de divatosak is. 
  • Mindig légy eredeti. Az emberek olyan dolgokat osztanak újra, amit máshol még nem láthattak. 
  • Az infografikák átlagosan háromszor több megosztást kapnak. 
  • A történetmesélés érzelmeket vált ki, ezért érdemes élni vele.
  • Legyél hű a közösségedhez, és olyanokról posztolj, ami érdekli őket. 

Forrás: Social Media Today