Több mint 4,5 kilométert vezetnek az amerikaiak egy szendvicsért, de közel 12 kilométert egy jó olasz étterem miatt. És míg egy kávézó miatt nagyjából 6 kilométert tesznek meg, több mint 14 kilométert képesek legyűrni a megfelelő bevásárlóközpontért – írja a VentureBeat.
A Telenav navigációs szolgáltatással foglalkozó cég tudja, miért hajlandóak az emberek kocsiba ülni és mikor érdemes a tartózkodásuknak megfelelő hirdetéseket mutatni nekik.
Az olyan navigáló alkalmazások mint az iPhone-on elérhető Scout működtetése, valamint saját hirdető csapatának futtatása havonta milliárdnyi adattal látja el a Telenavot a hirdetésekre és a szolgáltatásokra vonatkozóan, amelyekért kormány mögé ülnek az emberek. A cég összefoglalta ezeket az adatokat egy friss beszámolóban.
„A helyszín egy nagyon erős eszköz a mobil hirdetések targetálásban, de a legtöbb hirdető még mindig a ’ha egynél működik, jó lesz a többinél is’ megközelítéssel dolgozik, amikor a helyszínek célba vételéről van szó” – nyilatkozta Eli Portnoy, a Scout Advertising GM-től. „Például, én Los Angelesben élek és nincs értelme egy pasadenai kávézó hirdetését mutatni nekem, mert nem fogok közel 15 kilométert vezetni azért, hogy oda menjek. Ez legalább egy órámba kerülne.”
Egyetlen „szabásméret” tényleg nem illik mindenre különösen, ha megvizsgáljuk a különböző városokat.
Míg a Dallasban, Seattle-ben és Kalifornia tengerparti szakaszán élő vásárlók rutinosan levezetnek 12-13 kilométert bevásárlás okán, New York és Chicago lakosai 8-nál is kevesebbet. San Diegóban az autótulajdonosok körülbelül 4 kilométert vezetnek benzinért, míg Houston sofőrjei több mint 11 kilométert kocsikáznak ugyanezért.
Ezek mind olyan információk, amelyekre szükség van a lokális marketing stratégia felépítésekor.
Itt láthatod az adatokat egy infografikában összefoglalva: