Az Adobe új felmérése szerint – melyben 4000 döntéshozót kérdeztek meg – a cégek 80 százalékának nincs 12 hónapra előretekintő mobilos marketing stratégiája – mely a hozzáértők szerint jelentős elmaradást mutat.
A kutatás szerint bár a cégek egyelőre nem törődnek kiemelkedően mobil marketingjükkel, azzal ettől függetlenül mégis tisztában vannak, hogy mennyire fontos szereplésük a mobilos felületeken.
A megkérdezettek 63 százaléka szerint legalábbis fontosabb, mint a desktopos megjelenés. Beszámolóik szerint összesen digitális forgalmuk 37 százaléka érkezik jelenleg mobilról – mely az elmúlt két évben 31 százalékos növekedést jelent. A megkérdezetteknek pedig fele vallja, hogy az elkövetkező egy évben már a digitális forgalmuk fele lesz visszavezethető telefonra.
A számok a valóságban mást mutatnak – A SimilarWeb felmérése szerint a vezető amerikai weboldalak forgalmának több mint fele, 56 százaléka érkezik mobilról.
Vagyis… jobb lesz sietni és felzárkózni, ha mobil marketingről van szó!
Forrás: Adweek