A becslések szerint 2015-re közel 1 milliárd fogyasztó használ majd kizárólag mobil eszközöket (semmi laptop, semmi asztali gép). És sokan mások pedig gyakrabban használják majd ezeket, mint más eszközöket. A kisvállalkozások számára ez azt jelenti, hogy fontos egy mobil jelenlétet is kiépíteni – írja a Business2Community.
Az alapvető választás, amivel sok üzlettulajdonos találkozik, az a következő: „Mobil oldal kell nekem vagy egy alkalmazás?” Szerencsére, a válasz egyértelmű: mindkettő!
Nemrég 500 olyan kisvállalkozás vett részt egy kérdőívezésben, amelyeknek mobil weboldala és üzleti applikációja is van és 81%-uk vélte úgy, hogy mindkettő egyformán fontos.
Lássuk a további megállapításokat:
Mobil oldal vs. mobil alkalmazás
- Érték. 61% mondta azt, hogy egy alkalmazás jobb befektetési megtérülést biztosított.
- Fogyasztói preferencia. 81% jelezte, hogy a vásárlói az applikációt preferálták a mobil oldallal szemben.
- Új vevői generáció. 75% vallotta, hogy az alkalmazás jobban működött a fogyasztói generáció körében.
- Ismételt üzletkötés. 86% szerint az alkalmazás hatékonyabb volt a visszatérő vevők generálásában.
- Használat. 61% mondta, hogy gyakrabban használták az applikációt.
Az alkalmazás ezek szerint egyértelműen vezet a kisvállalkozók körében. Ez azonban nem azt jelenti, hogy mindenkinél működnek. Az alábbi infografika összefoglalja a többi eredményt és megannyi információt, ami hasznos lehet azoknak az üzleteknek, amelyek „mobil pályára” készülnek.