Az új, lapozható hirdetési formátum már a mobilos alkalmazásban is debütált.

A lapozható hirdetések hétfőn debütáltak a Facebook mobilos alkalmazásain – számol be az újdonságról a Facebook for Business. Ezekben a hirdetésekben akár 5 kép is elhelyezhető, linkekkel.

A Facebook azt állítja, hogy az első mérési eredmények szerint erre a hirdetési típusra átlagosan 12 százalékkal jobb átkattintási aránnyal lehet számolni.

A Facebook persze mutat néhány sikersztorit is, jó példákat, remek számokkal. Ilyen a Mini hirdetése, amelynek a segítségével szinte egy virtuális túrát tehetünk az autóban.

facebook-mini-hirdetes

Vagy alább látható Nieman Marcus katalógusa a tavaszi kollekciójáról, amely az új típusú formátumnak köszönhetően háromszor több konverziót és 85 százalékkal jobb CTR-t produkált, mint a hagyományos változat.

facebook-nieman-marcus-hirdetes