A Facebook hivatalosan is bejelentette, hogy összevonja a hirdetéskezelő és a Power Editor funkcióit egy új, integrált eszköz formájában. A frissített verzió továbbra is Ads Manager néven fog futni.

 

A hirdetők hamarosan az új felülettel fognak találkozni a hirdetéskezelő és a Power Editor helyén, ráadásul az új fejlesztés designja is alkalmazkodik a jól bevált, megszokott arculathoz. Természetesen a frissített verzió semmit sem veszített azokból a funkciókból, amik kényelmessé tették a hirdetések kezelését. Sőt, a Facebook célja egységesíteni azokat a rendeltetéseket, amik megkönnyítették az eszköz mindennapi használatát. Az új eszközzel a hirdetők kiválaszthatják az általuk preferált munkafolyamat stílusát.

A Facebook azt is elmondta, hogy a Power Editor automatikus piszkozatai rákerülnek majd az új hirdetéskezelőre, valamint ötvözik a két alkalmazás adattulajdonságait.

Végül pedig a közösségi platform azt is tisztázta, hogy a Power Editor felhasználók nem fogják észrevenni a változásokat az új felületen, a név kivételével. Tehát ha hozzá vagy szokva, hogy a Power Editor segítségével hozz létre hirdetéseket, nem lesz problémád a továbbfejlesztett verzióval sem. Viszont a Power Editor elnevezés mostantól hivatalosan is nyugdíjba ment.

Összevonni a két alkalmazás funkcióit tehát logikus lépésnek tűnik, hiszen ezentúl a hirdetők még nagyobb rálátást kapnak a munkafolyamatra, a hirdetések menedzselése pedig átláthatóbbá válik.

A Facebook már közzétett itt egy részletes ismertetőt az új eszközről.

A Facebook legújabb hirdetési formátumáról pár napja már beszámoltunk:

A katalógus újjászületése Facebookon: jönnek az életstílus hirdetések

A Facebook pedig nemrég egy újabb funkciót kezdett el tesztelni, mely pedig leginkább a felhasználók számára lesz hasznos:

Tesztüzemben a Snooze gomb Facebookon

Forrás: Social Media Today