Két nagy lépést is tesz az amerikai tinik kedvence appja, hogy még vonzóbb felület legyen.
A Snapchat ma végre jelét adta annak, hogy lassan valóban megérkeznek a piacra a Spectacles szemüvegei – a legutóbbi frissítésnél már láthatjuk a My Account opció alatt a lehetőséget arra, hogy a cég első hardware produktumát használjuk kommunikációra. A Snapchat szemüvegéről itt írtunk bővebben:
A Spectacles érdekes lépés a Snapchattől. Az interaktív, videós szemüvegek már régóta próbálnak betörni a piacra a legnagyobb gyártóktól is, ám a nagy áttörés sosem sikerült eddig. Ám a Snapchat okosan játszik – tisztában van vele, hogy a leginkább fiatalokból álló felhasználói halmaza menőnek és kötelező darabnak fogja tartani az eszközt, melyet ráadásul – legalábbis kommunikációja szerint – limitált mennyiségben gyárt, vagyis a Spectacles valóban keresett termék lehet.
World Lenses
Ám nem csak szemüvegével akarja máshogy láttatni a világot a Snapchat. Hanem egy új funkcióval, a World Lenses-zel is. Mindig is szeretted volna, ha nem csak az arcod, de az egész világ egy nagy Snapchat-lencsén keresztül tündököl? Végre itt van rá a lehetőség!
A World Lenses segítségével most nem arcunkat tudjuk kutyussá varázsolni, hanem az egész világot úgy láthatjuk, mintha szivárványt hányó felhők lennének mindenhol. Egyelőre hét lencse közül válogathatunk. Arról nem is beszélve, hogy a lencsék eddig is fontos eladott marketingtermékei voltak a cégnek, vagyis itt az új esély a pénzszerzésre.
Az Instagram Stories bevezetése óta ez az első nagy lépése a Snapchatnek afelé, hogy fejlesztésekkel tegye vonzóbbá az appját. A veszély persze nem múlt el. A Facebook még mindig bármikor bevetheti a MSQRD-ot, hogy lencsékkel dobja fel az Instagram Stories-t, de ha a képmegosztóra bevezeti Prisma-koppintását, az is erős ütés lehet.
Ráadásul a Facebook most ilyenben is settenkedik:
Forrás: Social Media Today