Egy friss felmérésben arra voltak kíváncsiak, mennyire köt le minket a tévézés. Multitaskingban jók vagyunk.

Egy kutatás szerint az európaiak 36 százaléka rendszeresen más, digitális eszközöket is használ tévézés közben, ugyanakkor ezzel az aránnyal az utolsók vagyunk a sorban, Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben ez a szám például 67 százalék.

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-business-woman-multitasking-isolated-over-white-background-image33551839

A Global Web Index szerint egyértelműen a barátainkkal való csetelés az, ami a leginkább leköt minket, amíg tévézünk, de a fogyasztók többsége híreket olvas, de játszik is közben. Érdekes és hasznos információ a márkáknak, hogy a tévézők 41 százaléka már rögtön rá is keres az adott termékre, és az online vásárlás lehetőségeire.

Ez fontos információ lehet a márkáknak, hogy nagyobb hangsúlyt fektessenek arra, hogy a felhasználók még egyszerűbben megtalálják a webshopjukat, vagy azt a módot, ahogyan a leggyorsabban meg tudják vásárolni a termékeiket is online.

A multitasking (vagyis a két vagy több tevékenység adott idő alatt történő párhuzamos végzése) inkább a fiatalabb korosztályra jellemző.

(via)