Ha nem is tíz, de öt megfontolandó tanács mindenképpen van benne (pdf), illetve egy csomó tipp, hogyan lehet mindezeket megvalósítani. Az egész alapja, hogy az új koronavírus-fertőzések miatt egyre több nagyvállalat, többek között a Facebook is otthoni munkavégzésre biztatja a kollégáit, a saját egészségük érdekében, persze kiemelve, hogy mindezt a Facebook Workspace-en keresztül kellene tenni.
A legfontosabb tanácsok között első helyen az szerepel, hogy mindenképpen informálódjon minden munkatárs arról, hogy mi a helyzet a lakhelyén, hogyan alakul a vírus terjedése, van-e bármilyen korlátozó intézkedés érvényben. A bejelentéseket mindig emelje ki a munkáltató, nehogy valakinek elvesszen a lényeges információ a sok email között. Akár a közvéleményt is érdemes tájékoztatni, milyen megelőző intézkedéseket tesz egy cég, ezeket a Facebook oldalon kiemelve érdemes közölni. A meetingeket online érdemes megtartani, és a dolgozók minden koronavírussal kapcsolatos kérdését komolyan kell venni, és meg kell válaszolni, akár érdemes egy gyakran ismételt kérdésekből álló anyagot is összerakni.
A Facebook (Workspace) ezen kívül gyakorlati tanácsokat is ad arra vonatkozóan, hogyan lehet egyszerűen és hatékonyan kérdőíveket létrehozni és kitölteni például arra vonatkozóan, hogy melyik munkatárs merre járt az elmúlt hetekben, vagy hogyan lehet egyszerűen összehozni egy videokonferenciát, szavazást, vagy hogyan adjon egy vezető személyes értékelést úgy, hogy nem tartózkodik egy szobában a beosztottjával. Valamint hosszasan foglalkoznak a kríziskommunikációval is.