A Facebook a Major League Baseballal (MLB), kötött szerződése értelmében 20 meccset fog élőben közvetíteni a platformon.

A tervek szerint a kék óriás hetente fogja közvetíteni a mérkőzéseket – összesen 20 darabot. A játékokat csak az USA-ban élő felhasználók tudják majd megnézni az MLB Facebook-oldalán.

Dan Reed, aki a Facebook sportügyeiért felel, elmondta, hogy a baseball különleges élményt ad a közösségeknek, a drukkolói szokások pedig majdnem olyan fontosak, mint maga a játék. Azzal, hogy a meccsek megtekinthetők lesznek Facebookon, ezt a közösségi élményt teszik országos szintűvé.

Az élő sportközvetítés nem először találkozik a közösségi médiával – korábban a Twitter kötött hasonló szerződést:

Újabb live streaming-szerződések a Twitternél

Igaz, nem sok sikerrel:

Nem jött be a Twitternek az élő közvetítés

Ám a lépés a Facebook szempontjából fontos mérföldkövet jelez: a kék óriási régóta szeretne betörni a televíziós piacra, az országos sportközvetítésekkel pedig éppen a televíziótól veheti el a nézőket.

A következő lépés ezek után már a saját műsorok gyártása lehet, illetve, hogy a platformon filmeket is tudjunk nézni legális úton.

Forrás: We Are Social Media