A Facebook a Major League Baseballal (MLB), kötött szerződése értelmében 20 meccset fog élőben közvetíteni a platformon.
A tervek szerint a kék óriás hetente fogja közvetíteni a mérkőzéseket – összesen 20 darabot. A játékokat csak az USA-ban élő felhasználók tudják majd megnézni az MLB Facebook-oldalán.
Dan Reed, aki a Facebook sportügyeiért felel, elmondta, hogy a baseball különleges élményt ad a közösségeknek, a drukkolói szokások pedig majdnem olyan fontosak, mint maga a játék. Azzal, hogy a meccsek megtekinthetők lesznek Facebookon, ezt a közösségi élményt teszik országos szintűvé.
Az élő sportközvetítés nem először találkozik a közösségi médiával – korábban a Twitter kötött hasonló szerződést:
Igaz, nem sok sikerrel:
Ám a lépés a Facebook szempontjából fontos mérföldkövet jelez: a kék óriási régóta szeretne betörni a televíziós piacra, az országos sportközvetítésekkel pedig éppen a televíziótól veheti el a nézőket.
A következő lépés ezek után már a saját műsorok gyártása lehet, illetve, hogy a platformon filmeket is tudjunk nézni legális úton.
Forrás: We Are Social Media