Egy brit fiú a Twitteren vette fel a kapcsolatot egy pizzériával. Az ügyfélkezelésre nem lehet panasz, a szórakozottságra viszont nehéz szavakat találni.
A Telegraph által megírt történet lényege, hogy egy észak-londoni, 19 éves fiú pizzát rendelt, ám amikor kinyitotta a dobozt, csalódottan vette észre, hogy a pizzájáról hiányoznak a feltétek. Mihez is kezdhetne ilyenkor a ügyfél: a Twitteren reklamált.
A cég reagált is a Twitteren, nagyon sajnálták, és megadták a helyi étterem felhasználónevét is, hogy vegye fel velük a kapcsolatot. Az igazán furcsa fordulat ezután következett: kiderült, hogy a fiú fordítva nyitotta ki a pizzásdobozt…
@SadderDre We're sorry to hear about this! Please let our friends at @dominos_uk know of this so they can help. *EV
— Domino's Pizza (@dominos) 2014. szeptember 1.
Never mind, I opened the pizza upside down :/ @dominos @Dominos_UK
— ㅤㅤ ㅤ (@SadderDre) 2014. szeptember 1.