A Deutsch LA új reklámja azt bizonygatja, hogy a generációkon öröklődő családi ezüst dollárt sem érdemes őrizgetni, amikor a Taco Bell új 1 dolláros „Cravings” (Sóvárgás) menüje kísért meg minket – írja a Fastcocreate.com.

A Ponyvaregény klasszikus aranyórás jelenete előtti fejhatással (és köztük egyéb filmes utalásokkal) a reklám, melyet Martin Krejci rendezett, egy érzelmes jelenettel kezdődik, amelyben egy nagypapa történeteket mesél az unokájának arról, a dédelgetett ezüst dollár mennyi szerencsét hozott neki az életben. Többek között megmentette egyszer az életét is a „nagy építkezési zavargások” idején.

1682903-inline-inline-1-no-dollar-is-safe-from-the-pull-of-taco-bells-dollar-menu

Épp mielőtt továbbhagyományozná a családi örökséget, a nagypapa meglátja az egydolláros „Cravings” menü hirdetését és gyorsan úgy dönt, az ezüst dollárt másképp is fel lehet használni.

Ez nem az első alkalom, hogy egy Taco Bell reklámban egy idős állampolgár jelenik meg. Idén a cég népszerű Super Bowl hirdetésében a 87 éves Bernie Goldblatt és barátai szerepeltek, miközben a nyugdíjas otthonból szöktek meg, hogy egy vad éjszakát töltsenek el. Természetesen az lett a vége, hogy egy Taco Bell étteremben kötöttek ki.