Ez csaknem 200 millió forint. Nem csoda, hogy alig ugrottak rá.
Egészen megdöbbentek a legnagyobb márkák azon, hogy a Snapchat napi 750 ezer dollárt kér a hirdetőktől. Ráadásul ezek a reklámok csupán 10 másodpercig látszódnak az oldalon, utána el is tűnnek. A Snapchat viszont azzal érvel, hogy ők érik el a legjobban a fiatalokat. Ebben van is némi igazság, a legfrissebb kutatások rendre arról szólnak, hogy a Facebook például kezd „elöregedni”. Az alkalmazás ellen viszont azt az érvet lehet felhozni, hogy nem lehet célozni a hirdetéseket, így ki tudja, hogy az adott reklám milyen nemű, hány éves felhasználónál jelenik meg. Az appnak egyébként már több mint 100 millió aktív felhasználója van havonta – írja az AdWeek.
Mindenesetre a nagyobb márkák egyelőre még nem csaptak le az ajánlatra, a McDonald’s és az Universal az, akikről lehet tudni, hogy kampányt indítottak az oldalon.