Egyre többen keresik az nyugdíjas influenszereket, és nem csak több együttműködésre kérik fel őket, vagy egyre többen követik őket, hanem egyre többet is keresnek. A TopRatedCasinos és az Influencer Marketing Hub összegyűjtötte a globálisan legjobban kereső idősebb influenszereket, a kutatásból pedig az derül ki, hogy a legtöbbet kereső nagyi influenszer a 92 éves Helen Ruth Elam, vagy ahogy az Instagramon ismerik @baddiewinkle. Ő több mint hárommillió forintnak megfelelő összeget tesz zsebre egy szponzorált képe után.
Tsuyoshi és Tomi Seki, akik az Instagramon @bonpon511 néven futnak, minden képükön összeöltöznek, és ezt nem, csak a korosztályuk, de a fiatalok is nagyon cukinak találják, és több olyan nyugdíjas pár van a közösségi oldalon, akik együtt lettek a fiatalok kedvencei, vagy éppen példaképei. Olyannyira, hogy most már cégek is megkeresik őket, posztonként pedig több mint egymillió forintot kérhetnek egy-egy együttműködésért. Iris Apfel (képünkön) a 99 éves divatikon is ott van az Instagramon, egy szponzorált poszt másfélmillió forint nyugíjkiegészítést jelent számára.
Hogy mi ebből a tanulság? Talán az, hogy sosem késő elkezdeni megismerkedni a közösségi oldalakkal, ahol nem csak a fiatalok tudnak érvényesülni, hanem az idősebb korosztály is.