hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Egyre többen keresik az nyugdíjas influenszereket, és nem csak több együttműködésre kérik fel őket, vagy egyre többen követik őket, hanem egyre többet is keresnek. A TopRatedCasinos és az Influencer Marketing Hub összegyűjtötte a globálisan legjobban kereső idősebb influenszereket, a kutatásból pedig az derül ki, hogy a legtöbbet kereső nagyi influenszer a 92 éves Helen Ruth Elam, vagy ahogy az Instagramon ismerik @baddiewinkle. Ő több mint hárommillió forintnak megfelelő összeget tesz zsebre egy szponzorált képe után. 

Fotó: Ron Adar / Shutterstock

Tsuyoshi és Tomi Seki, akik az Instagramon @bonpon511 néven futnak, minden képükön összeöltöznek, és ezt nem, csak a korosztályuk, de a fiatalok is nagyon cukinak találják, és több olyan nyugdíjas pár van a közösségi oldalon, akik együtt lettek a fiatalok kedvencei, vagy éppen példaképei. Olyannyira, hogy most már cégek is megkeresik őket, posztonként pedig több mint egymillió forintot kérhetnek egy-egy együttműködésért. Iris Apfel (képünkön) a 99 éves divatikon is ott van az Instagramon, egy szponzorált poszt másfélmillió forint nyugíjkiegészítést jelent számára. 

Hogy mi ebből a tanulság? Talán az, hogy sosem késő elkezdeni megismerkedni a közösségi oldalakkal, ahol nem csak a fiatalok tudnak érvényesülni, hanem az idősebb korosztály is.