Mint arról már korábban beszámoltunk, a Twitter egyre több live streaminggel akar releváns maradni. A Thursday Night Football élő közvetítésével is nagy lépést próbált tenni a sportesemények közvetítése felé, ám a számok szerint egyelőre nem sikerült nagyot robbantani. Holott a jogok megvásárlása 10 millió dollájába került a social media-óriásinak.
A sportesemény alapvetően nem volt kirobbanó siker – nem csak a Twitter hozott alacsony számokat. A CBS és NFL Network csatornákon 15,4 millión nézték, ami 27 százalékos visszaesést jelez az előző évhez képest – ám így is 49-szer többen nézték a klasszikus csatornákon, mint a interneten, ahol négy platformon lehetett követni a meccset, melyek közül ott volt a social media-platform is.
A négy platformon összesen percenként átlagban 314 ezer néző követte az eseményeket. Hogy ez milyen eredmény? Hogy láthassuk, érdemes ránézni a Yahoo tavaly októberi Buffalo Bills-Jacksonville Jaguars közvetítésére, mely az első olyan meccs volt, melyet exkluzív módon internet platformon lehetett megtekinteni – a londoni meccs percenként akkor átlag 2,36 millió nézőt vonzott percenként.
A felhasználók szerint a Twitter közvetítése olajozottan működött, ettől függetlenül sokan csak kipróbálták, majd néhány perc után visszatértek a tv elé. Talán ha sportról van szó, egyelőre nem érdekel minket a közösségi média? Vagy a Twitterel van a baj? Hiszen legutóbb a Twitter teljesítményéről sem jöttek jó hírek…
A Twitter sportközvetítéseit Wimbledonnal kezdte.
Forrás: Adweek