Arról már mi is írtunk itt a Marketing Morzsákon, hogy a TikTokot ma már nem csak szórakozásra használják az emberek, hanem itt fogyasztanak híreket, esetleg itt keresnek munkát is. Utóbbira hozott példát most a Daily Mail, akik megírták Lohanny Santos történetét.
Santos egy 26 éves lány, aki már a Z generáció idősebb tagjai közé tartozik. Elment egyetemre, elvégzett két szakot is, majd elkezdett állást keresni. Először türelemmel, majd egyre nagyobb elkeseredéssel, de ezt valószínűleg senkinek nem kell részletezni, aki valaha keresett már állást. Viszont mivel Santos zoomer (a Z generációt hívják így), neki természetese közege a TikTok, így hát ott sírta el bánatát.
Szó szerint, ugyanis Santos tényleg zokogva mondta el, egy rakás önéletrajzot mutogatva, hogy hiába küldözgeti azt szerteszét, még csak nem is reagálnak. Hozzátette, hogy pedig még csak nagy igényei sincsenek, ezek mind-mind minimálbéres New York-i állások. És még úgy sem kapja meg, hogy kétnyelvű, az angol mellett portugálul is folyékonyan beszél brazil származása miatt. A sírás vége pedig az lett, hogy ő már csak tiktokker akar lenni.
A posztját sokan megosztották, több milliós nézettsége lett, és a nagy számok törvénye alapján sokan szimpatizáltak vele, meg persze nagyon sokan neki is mentek. Santosnak ugyanis kommunikáció és színjátszás szakos diplomái vannak, amikkel egyes szerint nem sokat ér, járt volna olyan iskolába, amivel aztán el is tud helyezkedni. És természetesen ahelyett, hogy sír, vállaljon el bármilyen munkát, és dolgozzon keményen.
ÉS hogy tiktokker lett-e Santosból? Végül is igen. Olyan értelemben legalábbis, hogy lett pár százezer követője, valamint egy fogamzásgátló tablettákat gyártó cég influenszere lett. Nem tipikus kezdés, de talán most már megtalálja magát.