Az ALDI csoport jól elbeszélgetett egymással Facebookon a tegnapi délután folyamán az osztrák-magyar meccs előtt.

hoffer-aldi-osztrak-magyar-facebook

Fél ötkor a Hofer Österreich osztott meg egy képet, amelyben megemlítette, hogy szomszédok mérkőznek meg. A “Ki fog nyerni?” kérdés után meg lett jelölve az ALDI Magyarország is, amely csapata németül bátran jelzett vissza, ajánlanának akciós papír zsebkendőt. Az osztrákok talán pár órával később már bánták azt, hogy visszatáncoltak az ajánlattól.

Később becsatlakozott egy másik brand, a Tempo papír zsebkendő is a társalgásba, amely ajánlotta termékét arra az esetre, ha több kellene belőle.

hoffer-aldi-osztrak-magyar-facebook-2

A barátságos élcelődés kiváló gerillamarketing elem, amelyet ritkán látunk ilyen formában. Ugyan a legtöbb márka készül az Eb idejére speciális posztokkal, azonban az ilyen jellegű, országokon átívelő kommunikáció sokkal látványosabb és érdekesebb szokott lenni.