Ha nem tudod legyőzni őket, használd fel ellenük a sikerüket. Legalábbis úgy tűnik, a Nokia ezt a képletet választotta. Legújabb hirdetésében, amely a Lumia 925 számára készült, az idén készült iPhone 5 reklámot parodizálják, amely az eszköz kamerájára fókuszált – írja a Mashable.
„Minden nap több fotót készítenek iPhone-nal, mint bármely más telefonnal” – mondja a narrátor a reklámban. „A Nokiánál azonban, inkább a minőségre építünk, nem a mennyiségre.” Közben pedig egymás mellé helyezett képeket láthatunk, amelyeket Nokia 925 és iPhone 5 készülékekkel készítettek.
A Lumia eladások megnőttek idén, elérve az 5,6 milliós rekordot az első negyedben és a 7,4 milliót a másodikban, de ezek a számok még mindig halványan mutatnak az iPhone – nal összehasonlítva. A legutóbbi negyedévben az Apple beszámolója szerint 31,2 millió iPhone került gazdára.
A Nokia nem az egyetlen cég, amely az Apple reklámjait parodizálja, hogy saját termékeit promotálja. A Microsoft, a Nokia egyik partnere, egy reklámsorozatot futtatott az utóbbi hónapokban, amelyekeben viccet csinált az iPadből, hogy így pörgesse fel a Windows 8 tabletek eladásait.
Egyelőre úgy tűnik, hogy nem működött valami jól.