Ha azt akarod, hogy a márkád jól beégjen a célközönséged szemébe maximum erőhatással, akkor a Bing új, úgynevezett hősi hirdetései éppen neked valóak – írja a VentureBeat.

„Az új hirdetési formátumot egy ’Bing Ads’ eseményen mutatták be a Microsoft kampuszán” – mondja Larry Kim a Wordstreamtől. „A ’Hero Ads’ [hősi hirdetések] merész, erősen márkázott, feladatorientált élményt adnak bizonyos márkázott kereséseknél.”

Másképp megfogalmazva: ha egy neten böngésző rákeres a céged nevére, egy fajsúlyos üzenet tölti ki majd a képernyőjét. Az első partnerek között van a The Home Depot, a RadioShack és a Walt Disney World:

bing-hero-ads-1

A projekt egyelőre limitált az USA-beli keresésekre a Windows 8.1 rendszerében és még nem nyilatkoztak arról, nyitottá teszik-e azt az egész web számára, mondja Kim. Arra viszont biztosan fogadhatunk, hogy a Microsoft nagyon óvatosan vizsgálja majd a hirdetésekre adott felhasználó visszajelzéseket, mielőtt bármi kimenne élesbe a Bing.com-on. Voltaképp már az is fair és biztonságos játék, hogy ezek a hatalmas reklámok csak akkor bukkannak fel, ha a kereső személy a márka teljes nevét gépeli be a Bing oldalán.